اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

درس جوانمردی و فعل خواستن در دیدار با رهبر انقلاب

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در خصوص دیدارش با رهبری گفت: دیدار با رهبر، درس زندگی و جوانمردی و فعل خواستن را در وجود ما می‌کند.

درس جوانمردی و فعل خواستن در دیدار با رهبر انقلاب

حکیم منصوری، عضو بسکتبال با ویلچر ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مازندران در خصوص دیدارش با رهبر انقلاب اسلامی در جمع قهرمانان ورزشی و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی اظهار کرد: دیدار با رهبر عزیز خیلی خوب و معنوی بود؛ در مورد ورزش و روح جوانمردی در ورزشکاران نیز مباحث خیلی خوبی مطرح شد.

وی بیان کرد: برای بار دوم بود که افتخار دیدار با رهبر را داشتم که از این بابت بسیار خرسندم؛  از بابت این دیدار حس خیلی خوب و عالی داشتم.
 


منصوری تاکید کرد: دیدار با رهبر انگیزه و روحیه خوبی برای ما بود و‌ نکات و راهنمایی‌های که به همه مسؤولان و‌ ورزشکاران داشتند، راه روشنی در پیش همه ما خواهد بود.

وی تأکید کرد: دیدار با رهبر، درس زندگی و جوانمردی و فعل خواستن را در وجود ما تبلور می‌کند.
 


منصوری در خصوص توسلاتش در زمان مسابقات گفت: من همیشه به حضرت علی(ع) توکل می‌کنم چون ایشان در جوانمردی و تلاش الگو تمامی ورزشکاران و مردم هستند.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول