اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در چالوس احداث می‌شود

شهردار چالوس با اشاره به عقد قرارداد احداث بزرگترین پارک جنگلی در خاورمیانه (غرب آسیا) گفت: با عقد این قرارداد شهر چالوس مقصد گردشگری شهرهای شمالی شد.

بزرگترین  پارک جنگلی خاورمیانه در چالوس احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مسعود یعقوبی شامگاه امروز در سالن جلسات شهرداری چالوس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پارک جنگلی در منطقه‌ای به مساحت تقریبی ۶ هزار هکتار (جنگل‌های منطقه ورگاویج، خانیکان و پلهم کوتی) احداث خواهد شد. 

وی تصریح کرد: مجتمع‌های تفریحی اقامتی که شامل ساخت کلبه‌ها، آلاچیق، شهربازی، محوطه ورزش جوانان و کودکان (اسکیت، تنیس، والیبال و...) در این طرح اجرا خواهد شد. 

شهردار چالوس با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای بومیان و درآمد پایدار قابل توجهی برای شهر چالوس در این طرح مطرح می‌باشد، گفت: این منطقه ویژه و فوق العاده می‌تواند علاوه بر خدمات دهی به گردشگران داخلی، به عنوان مرکز و مقصد بین المللی گردشگری نیز تبدیل شود.

یعقوبی با بیان اینکه استان مازندران در آستانه یک تحول بزرگ هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه اقتصاد گردشگری قرار گرفت، اذعان کرد: با اجرای این طرح می‌توان منطقه جنگلی را از حالت بالفعل کنونی به قطب بالقوه اقتصادی گردشگری شمال کشور، تبدیل کرد.

شهردار چالوس در پایان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مدیرکل و معاونین منابع طبیعی غرب مازندران، سازمان جنگل‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، معاونت‌های شهرداری، دیگر مسوولان که شهرداری چالوس را دراین امر مهم یاری کردند، گفت: با عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در چالوس این شهر مقصد گردشگری شهرهای شمالی شد.

پایان پیام/۸۶۰۶۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول