اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

اعمال نشدن فوق العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان مرتضوی را به صحن مجلس کشاند

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با حضور در صحن مجلس به ۲ سوال جمعی از نمایندگان از جمله در خصوص اعمال نشدن فوق العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان پاسخگو باشد.

اعمال نشدن فوق العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان مرتضوی را به صحن مجلس کشاند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، در پایان نشست علنی امروز مجلس سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس از وزرا اعلام وصول شد.

این وزرا باید با حضور در صحن مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ قانع کننده بدهند و صحن مجلس را قانع کنند در غیر اینصورت از مجلس کارت زرد دریافت خواهند کرد.

کارت زرد به معنای نارضایتی از عملکرد یک وزیر است و اگر یک وزیر سه بار کارت زرد دریافت کند، در معرض استیضاح نمایندگان قرار می‌گیرد.

این وزرا قبلا در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند اما پاسخ های وزرا قانع کننده نبود و سوال در صحن مجلس بررسی می شود.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با حضور در صحن مجلس در خصوص اعمال نشدن فوق العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان که مورد سوال عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر، گناوه و بندر دیلم است، پاسخگو باشد.

همچنین مرتضوی باید به سوال ملی حسین حاتمی و تعدادی از نمایندگان در خصوص علت عدم اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اصلاح سامانه رفاه ایرانیان و سامانه دهک بندی افراد، پاسخگو باشد.

همچنین سوال ملی مصطفی نخعی و تعدادی از نمایندگان از سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص علت بی توجهی بانک ها به حمایت از تولید و تسهیل دریافت وام در بخش تولید و۲ سوال ملی علی علیزاده نماینده مراغه و عجب شیر و تعدادی از نمایندگان از این وزیر در خصوص عدم پرداخت وام های اشتغال توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران و علت فروش اجباری بیمه عمر توسط شرکت های بیمه در دستور صحن مجلس قرار گرفت.

سوال ملی جلال رشیدی کوچی و تعدادی از نمایندگان از علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت عدم اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو در موضوع واردات خودروهای نو، این وزیر را به صحن مجلس کشاند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول