اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لاله‌های فاطمی در بم و جیرفت تشییع شدند

شهرستان‌های بم و جیرفت میزبان 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس بودند، مردم قهرمان پرور و عزاداران فاطمیِ این دو شهرستان، قهرمان دوران دفاع مقدس را تشییع کردند.

لاله‌های فاطمی در بم و جیرفت تشییع شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، مصطفی دهقانیان در مراسم استقبال از ۲ شهید گمنام اظهار داشت: این دو شهید ۲۰ ساله و ۱۷ ساله بودند که در عملیات‌های والفجر ۸ و مهران به شهادت رسیده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌کرمان نیز گفت: تعداد ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس مهمان مردم‌ استان کرمان خواهند بود.

مهدوی اضافه کرد: این شهدا تا روز شنبه در شهرستان‌های شرقی استان کرمان و بم تشیع  و برای تدفین به محل مورد نظر اعزام خواهند شد، بقیه شهدا هم‌ روز سه شنبه ۲۱ آذرماه در مرکز استان و در شهر کرمان مورد استقبال عمومی مردم کرمان قرار خواهند گرفت.

 

به گزارش فارس: امروز شهرستان جیرفت نیز میزبان یک شهید گمنام بود، این قهرمان دوران دفاع مقدس از میدان امام خمینی به سمت حسینیه شهداء این شهرستان روی دستان مردم و عزادارن فاطمی تشییع شد.

پایان پیام / 3763 / ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول