اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حملات شدید رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه

حملات توپخانه‌ای و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در بامداد یکشنبه به چند اردوگاه در مرکز نوار غزه، ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشت.

حملات شدید رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از حملات شدید جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه خبر دادند.

شبکه «المیادین» گزارش داد که اردوگاه‌های «البریج»، «المغازی» و «دیر البلح» در مرکز نوار غزه هدف گلوله‌باران و بمباران شدید صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند.

بر این اساس، در پی بمباران یک منطقه مسکونی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه، حداقل ۷ فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

خبرگزاری «شهاب» نوشت که اراضی کشاورزی در نزدیکی مسجد الدعوه در اردوگاه «النصیرات» توسط جنگنده‌های صهیونیستی و محله‌های «الشجاعیه» و «الزیتون» نیز توسط توپخانه‌های این رژیم هدف قرار گرفتند.

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که حمله هواپیماهای اشغالگران به خانه‌ای در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه، حداقل ۶ شهید و چندین مجروح برجای گذاشته است.

پیش از این، وزارت بهداشت غزه خبر داد شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز حملات اسرائیل به نوار غزه به ۱۷ هزار و ۷۰۰ شهید افزایش یافته و حدود ۴۸ هزار و ۸۰۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول