اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مشکل کیفیت آب شهر همدان حل شود

دادستان همدان بر بر رفع مشکل کیفیت آب شهر همدان تاکید کرد و گفت: اختلاط آب تالوار با آب‌های دیگر راهکار جلب ذائقه مردم است.

مشکل کیفیت آب شهر همدان حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، دادستان همدان در راستای پیگیری وضعیت آب همدان با مدیران آب منطقه‌ای و آبفای استان، روند آزادسازی حریم و بستر رودخانه عباس‌آباد را مورد ارزیابی قرار داد.

حسن خانجانی با بیان اینکه این مهم درباره بخش‌های دیگر رودخانه عباس‌آباد نیز باید سریع‌تر پیگیری و عملیاتی شود گفت: متولیان امر هرچه سریعتر برای رفع مشکل کیفیت آب شهر همدان از طریق اختلاط آب تالوار با آب‌های دیگر و نیز راهکارهای عملیاتی برنامه‌ریزی شده، اقدام کنند.

وی در ادامه به نارضایتی و گله‌مندی عمده مردم شهر همدان نسبت به کیفیت آب شرب اشاره کرد و افزود: با توجه به گزارش‌های نهادهای نظارتی و بازرسی‌ها، آب همدان از نظر آرسنیک مشکلی ندارد، اما از جهت ارتقای کیفیت هم باید کاری انجام داد.

دادستان همدان تأکید کرد: بحران آب بخواهیم و نخواهیم منطقه را تهدید می‌کند، بنابراین باید با حفر چاه‌های غیر مجاز و برداشت‌های غیرمجاز با جدیت برخورد کرد.

وی تصریح کرد: یکی از این راه‌ها، تسریع در اجرای احکام قضایی، پلمب چاه‌های غیرمجاز است و انتظار می‌رود متولیان امر در سطح استان به جد در این باره، وارد فاز عملیاتی شوند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول