اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رئیس‌جمهور: آژانس ۱۵ بار اعلام کرد که فعالیت هسته‌ای ایران انحرافی ندارد

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز توانایی بمب و کلاهک هسته‌ای در اختیار دولتی جعلی، غیرقانونی و ظالم است، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی ۱۵ بار رسما اعلام کرده که ایران در فعالیت هسته‌ای انحرافی ندارد و با دوربین و بازرس بر روند کار ما نظارت می‌کند.

رئیس‌جمهور: آژانس ۱۵ بار اعلام کرد که فعالیت هسته‌ای ایران انحرافی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رییس دولت سیزدهم، در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی، با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذار، اظهار کرد: استان البرز در حوزه صنایع و واحدهای صنعتی ظرفیت خوبی دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه با افزایش بهره وری شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود در غیر این صورت آسیب می‌بینیم، یادآور شد: از این رو به دستگاه‌های مربوطه تاکید داریم در کارآمدی دستگاه پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم سرمایه گذاری در استان افزایش یابد تا شاهد توسعه و پیشرفت باشیم، ادامه داد: این روند، شکل گیری اقتصاد مقاومتی و شکل گیری تولید را به دنبال خواهد داشت.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه رشد تولید، رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت، اضافه کرد: امنیت غذایی در گرو استقلال کالاهای اساسی است و از این رو تقویت ظرفیت‌های موجود در گام اول با هدف تأمین داخلی است.

رئیسی در ادامه اقدامات و جذب اعتبار استان البرز از محل سفر اول را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کرج ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد اما لزوم آن تأمین زیرساخت‌ها در این حوزه که از جمله آن ایجاد و احداث هتل در مناطق مختلف استان است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد که از جمله آن می‌توان به کشت گلخانه‌ای اشاره کرد، اضافه کرد: در این حوزه خصوصی‌سازی می‌تواند کمک حال تقویت فعالیت باشد که اشتغالزایی بومی و آبادی محلات را به دنبال خواهد داشت.

نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت آغاز شده است

وی با بیان اینکه در استان باید نسبت به کشت و صنعت اقدامات مهمی انجام شود، عنوان‌کرد: مدیریت نقش بسیار مهمی در سامان دهی حوزه های مختلف و سامان رساندن آن‌ها است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت در حوزه‌های حمایت، هدایت و نظارت می تواند کمک شایانی کند، گفت: بخش خصوصی و توانمندکردن آن باید با حمایت دولت انجام شود تا بتوان بخش خصوصی با تمام توان کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه بیشترین تحریم ها در صنایع هسته ای و دفاعی بوده است، افزود: با وجود تحریم ها ۹۶ درصد نیاز داروی کشور در داخل تولید می شود و ایران صادر کننده دارو است.

وی با بیان اینکه در عرصه های اقتصادی که نیاز کشور است و در کارهای دانش بنیان که بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد، کارآفرینی جوانان جزو مولفه های قدرت است، خاطرنشان کرد: باید طرحی نو و کاری نو آغاز کرد که زمان و کار تحولی نیز برای ما و دولت با شاخص های استان البرز بسیار اهمیت دارد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه باید از ظرفیت های فرودگاه پیام استفاده شود و نباید کم جرئتی مدیریت و کارمند برخی کارها را به تعویق بیندازد که بار مالی فراوانی دارد و خسارت‌های بسیاری را برای دولت و کشور دارد، عنوان کرد: نهضت به‌سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام در دولت اغاز شده است باید سریعا انجام شود و مهم نیست به نام چه کسی تمام شود.

رییس جمهور با اشاره به اینکه ما نباید دردی بر دردهای مردم بیفزاییم و باید مشکلاتشان را دولت مرتفع نماید، افزود: کار جهادی و تحولی که دارای مقصد است به نتیجه می رسد و موفقیت برای این کشور و ملت حتمی است.

 

توانایی بمب هسته‌ای در اختیار دولتی جعلی و ظالم است

رییس جمهور در ادامه شورای برنامه ریزی و فعالان اقتصادی استان البرز اظهار داشت: ایران در سطح منطقه و حتی جهان، دارای دست برتر در عرصه صنایع نظامی است و در صنایع هسته‌ای نیز ایران‌ اسلامی به پیشرفت های خوبی دست یافته است.

آیت الله رییسی گفت: ما صنعت هسته ای را در نفت، پتروشیمی و کشاورزی بکار گرفته ایم چراکه براساس فتوای رهبر معظم انقلاب، به دنبال بمب هسته‌ای نبوده و نخواهیم بود.

وی تاکید کرد: البته آنچه برای جهان موجب تاسف است اظهارات وزیری است که می گوید برای حل مسئله جنگ باید به بمب هسته‌ای روی آورد.

رییس جمهور تصریح کرد: توانایی بمب و کلاهک هسته‌ای در اختیار دولتی جعلی، غیرقانونی و ظالم است که صلاحیت برای داشتن چنین توانایی را نیز ندارد.

آیت الله رییسی گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی ۱۵ بار رسما اعلام کرده که ایران در فعالیت هسته‌ای انحرافی ندارد و با دوربین و بازرس بر روند کار ما نظارت می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول