اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

وزیر ورزش و جوانان: ۱۱۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج از ابتدای سال پرداخت شده است

وزیر ورزش و جوانان، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج برای ۵۰۰ هزار نفر پرداخت شده است.

وزیر ورزش و جوانان: ۱۱۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج از ابتدای سال پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، امروز در نشست با جمعی از پیشکسوتان، هیات‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد و جوانان استان البرز، ضمن قدردانی از ورزشکاران و مدال‌آوران، با بیان اینکه مسوُولان شانی جز خدمت به مردم ندارند، گفت: از حضور در جمع بزرگان و ورزش جوانان البرز بسیار خرسند هستم.

وی با اشاره‌ای به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد، گفت: این نگاه و توجه وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

هاشمی با بیان اینکه همه مدیران باید بدانیم چهار پایه میز ما روی خون شهدا است، ادامه داد: این انقلاب به سادگی به دست نیامده و باید سعی کنیم شرمنده شهدا نشویم.

وی افزود: در شرایط بحران و تحریم کار مدیریتی بسیار سخت است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه استان البرز مهد استعداد‌های ورزشی است، تصریح کرد: حضور پررنگ و مدال آوری ورزشکاران البرز در بازی‌های آسیایی و پارا‌آسیایی هانگژو ظرفیت استان البرز را نشان می‌دهد.

هاشمی  استان البرز را شایسته توجه بیشتری خواند و با اشاره‌ای به رسالت اصلی در حوزه ورزش گفت: رسالت اصلی ما در حوزه ورزش بحث توسعه ورزش همگانی و سلامت جامعه است و همچنین اعتقاد داریم توسعه ورزش باید از آموزش و پرورش آغاز شود.

این مقام مسوول با بیان اینکه نگاه و توجه دولت به جوانان ویژه است، ادامه داد: به دستور و با حضور رییس جمهور ۴ جلسه شورای عالی جوانان برگزار شده است و موضوع جوانان فرا دستگاهی است که ۲۵ دستگاه در این حوزه وظیفه دارند.

وی اشاره‌ای به وام ازدواج جوانان کرد و گفت: از ابتدا امسال تاکنون صد و ده هزار میلیارد تومان برای ۵۰۰ هزار نفر وام ازدواج پرداخت شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول