اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبرهای خوش بنیاد علوی در دیشموک از تسهیلات 10 میلیاردی تا اشتغال 600 نفری

مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی از طرح‌های اشتغالزایی و پروژه زنبورداری بنیاد علوی دیشموک بازدید و خبرهای خوشی داد.

خبرهای خوش بنیاد علوی در دیشموک از تسهیلات 10 میلیاردی تا اشتغال 600 نفری

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی از طرح‌های اشتغالزایی و پروژه زنبورداری بنیاد علوی دیشموک بازدید کرد.

مسعود پناهی مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی در حاشیه این بازدید اظهار داشت : منطقه دیشموک دارای ظرفیت‌های فراوان در  زمینه گیاهان دارویی و زنبورداری است و بنیاد مستضعفان در این منطقه مساعدت های خوبی کرده و برنامه ریزی هایی انجام داده تا ظرفیت‌ها به منصه ظهور گذاشته شود.

وی افزود: مهم ترین مقوله بنیاد مستضعفان در دیشموک ایجاد اشتغال پایدار است و در این منطقه در دو بخش زنبورداری و گیاهان دارویی کارهای بسیار خوبی انجام شد.
مسعود پناهی مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ نفر در حوزه زنبورداری و  قریب به 400 نفر در کار گیاهان دارویی مشغول به کار شدند.

پناهی تصریح کرد: برنامه بنیاد علوی ایجاد اشتغال پایدار در تمام روستاهاست و امید می‌رود با همکاری مردم و حمایت شرکت زرفام کیشِ بنیاد علوی این امر محقق گردد.

مسعود پناهی گفت: تسهیلات برای این امر مهم بیش از ۵ میلیارد تومان است که قرار است از منابع تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ هم مبلغی قریب به ۵ میلیارد تومان یعنی در کل قریب به ۱۰ میلیارد تومان با این توصیف جهت اشتغال پایدار در زمینه زنبوردرای و گیاهان دارویی در نظر گرفته شد و این مبلغ قابلیت افزایش هم دارد.

بینا نماینده بنیاد علوی بیان کرد: پروژه زنبورداری بخش دیشموک با اعتبار ۱۶.۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اجرا شده و ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال و توسعه اشتغال شده و عملکرد تولید عسل ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد.

در حاشیه بازدید از طرح های بنیاد علوی خبرنگار خبر دیشموک به همراه مدیرعامل اشتغال و مجموعه بنیاد علوی دیشموک با حضور در گلزار مطهر شهید محمد زمان تاراج با آرمانهای آن شهید والامقام  عهد خدمتگذاری و تجدید میثاق کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول