اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رئیسی: بستر تخلف در هر سطح و مقامی باشد باید برچیده شود

رییس جمهور با اشاره به اینکه بسترهای تخلف را شناسایی و اجازه ادامه روند به آن‌ها نخواهیم داد، گفت: بستر تخلف در هر سطح و مقامی باید برچیده شود.

رئیسی: بستر تخلف در هر سطح و مقامی باشد باید برچیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله ابراهیم رییسی رییس جمهور، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز کرج، در جمع اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، گفت: جای جای استان البرز تلاش برای رفاه حال مردم و توسعه یافتگی دیده می‌شود.

رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه مسئله مسکن یکی از مهمترین چالش‌های کشور است، اضافه کرد: تحقق زمین در مراکز استان‌ها برای احداث مسکن از دیگر مواردی است که باید به صورت جدی بررسی شود.

وی‌در بخش دیگری با بیان اینکه با مردم عهد کرده‌ام که بسترهای فساد را خاموش کنیم، افزود: باید تمامی زمینه‌های رانت، پارتی بازی و حق و ناحق کردن‌ها از بین برود. در دستگاه قضایی با مفسد مقابله می‌کردم اما اینجا سعی دارم بسترهای فساد را شناسایی کنیم.

رییس جمهور با بیان اینکه مردم در این مسیر یار و همکار ما خواهند بود، اضافه کرد: در یک نظام کاری عادلانه است که مردم می‌توانند همراه ما باشند، اما در صورت دیده شدن تخلف و خطا در هر سطح و مقامی کوتاه نخواهیم آمد.

رییسی با بیان اینکه امروز کشور درمسیر پیشرفت قرار دارد و مردم حامی این مسیر هستند، گفت: ما لحظه‌ای برای احقاق حقوق مردم مسلمان کوتاه نخواهیم آمد.

وی در ادامه به ایستادگی نیروهای مقاومت در فلسطین و دیگر کشورهای مسلمان اشاره کرد و افزود: طبق وعده الهی تمام کسانی که برای خداوند تلاش می‌کنند موفق خواهند بود، تا به امروز آمریکا در تمامی عرصه‌ها شکست خورده است و از این به بعد هم همینطور خواهد بود.

مقام عالی دولت سیزدهم اظهار کرد: در سفر اخیری که به روسیه داشتم به رییس جمهور پوتین گفتم و او تصدیق می‌کرد، جریان مقاومتی که هیچ نیروی زمینی، دریایی و هوایی ندارد در مقابل صهیونیست‌ها و تمام حمایت‌های که این رژیم فاسد می‌شود پیروز شده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از فعالیت مدیران و مسؤولان استانی و حضور اصحاب رسانه، تصریح کرد. نامه مردم استان البرز در نهاد ریاست جمهوری پیگیری خواهد شد و مسائل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول