اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تبلیغات نقش مهمی در افزایش آگاهی و مشارکت حداکثری دارد

رئیس هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان‌شمالی گفت: مسیر تبلیغات نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم و در نهایت افزایش مشارکت در انتخابات خواهد داشت.

تبلیغات نقش مهمی در افزایش آگاهی و مشارکت حداکثری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عبدالصمد صفر نژاد، رئیس هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان‌شمالی در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی اظهار کرد: باید تلاش شود بستر برای افزایش مشارکت حداکثری فراهم شود و در این مسیر تبلیغات نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم خواهد داشت.

وی گفت: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم برای عدم شرکت در انتخابات هستند و این در حالی است که مردم همیشه با حضور در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند.

رئیس هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان‌شمالی در جلسه ه با بیان اینکه برگزاری انتخابات منوط به یک روز نیست افزود: انتخابات دارای سه فرایند قبل، حین و بعد انتخابات است؛ لذا فرمانداران و بخشداران به‌عنوان خط مقدم انتخابات نقش مهمی را ایفا می‌کنند؛ چون حجم بیشتر امور به دست این افراد رقم می‌خورد.

صفر نژاد خاطرنشان کرد: هیئت استانی بررسی تبلیغات در هر استان باهدف ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره‌مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی و اجرای دستورالعمل‌های هیئت اجرایی مرکزی در خصوص تبلیغات و فعالیت‌های انتخابات تشکیل شده است.

حسن ناهیدی، رئیس ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم اقدامات و تلاش‌ها هدفمندتر خواهد شد.

ناهیدی با بیان اینکه انتخابات در تمام کشورها دارای اهمیت بالایی است، افزود: از دلایل مهم تداوم انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات بوده است که مردم همواره ثابت کردند همراه این نظام بوده‌اند و هستند.

گفتنی است در این نشست فرمانداران تمام شهرستان‌ها به بیان نظرات، دیدگاه و آخرین اقدامات صورت‌گرفته پرداختند.

 پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول