اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سردار سلیمانی: نقش بسیج در سازندگی، پیشرفت و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان بی‌بدیل است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نقش بسیج در سازندگی، پیشرفت و خنثی‌کردن توطئه‌های نرم دشمنان را بی‌بدیل دانست و گفت: مردم باید طعم شیرین خدمت مسؤولان را بچشند.

سردار سلیمانی: نقش بسیج در سازندگی، پیشرفت و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری نقش بسیج در سازندگی، پیشرفت و خنثی‌کردن توطئه‌های نرم دشمنان را بی‌بدیل دانست و گفت: مردم باید طعم شیرین خدمت مسؤولان را بچشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به روز دانشجو، افزود: دانشجویان ایران اسلامی امروز مطالبه‌گر، آگاه و بصیر و در روشنگری افکارعمومی علیه تبلیغات دشمن نقش‌آفرین هستند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، تاکید کرد: چهره خبیث صهیونیست‌ها با کشتار مردم بی‌گناه به خصوص زنان و کودکان بار دیگر رسوا شد و امروز ملت‌های بیدار دنیا به غاصب بودن این رژیم جعلی پی برده‌اند.

سلیمانی در ادامه مقاومت را یک فرهنگ و تفکری دانست که ملت ایران آن را در هشت سال دفاع مقدس به جهان عرضه کرده‌ است. 

مجمع بسیجیان یکی از ارکان تحقق مردم‌سالاری اسلامی است

وی عنوان کرد: مجمع بسیجیان باید گره‌ها و مشکلات مردم را پیدا کرده و در جهت حل آن‌ها اقدام کند و مجمع بسیجیان یکی از ارکان تحقق مردم‌سالاری اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری به صورت قوی و یکپارچه شکل گرفته و ظرفیت‌های این مجمع برای خدمت به مردم در حال اولویت‌بندی مسائل و شناخت ظرفیت‌هاست.

وی اضافه کرد: مجمع بسیجیان باید در راستای احصا مسائل، شناخت مشکلات و تدوین ظرفیت‌ها به حل تمام مشکلات مردم بپردازد.

سلیمانی تصریح کرد: مجمع باید درددل مردم را بداند، مشکلات آن‌ها را شناسایی کند و برای آن طرح قوی ارائه دهد، هیئت‌های اندیشه‌ورز و کار‌گروه‌ها همان نیروهای طراح هستند که باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

سازمان بسیج مستضعفین، خدمتگزار و خادم مردم است

وی با اشاره به اینکه حل مسائل باید به خواست و توسط مردم باشد، گفت: ما در بسیج خدمتکار و خادم مردم هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه همه ظرفیت‌ها از آن مردم است، ادامه داد: همه طرح‌ها شأن ملی دارد اما اولویت برای خود استان است و این سازمان نیز همیشه حامی مردم است.

آرایش جهادی بسیجیان حلال مشکلات است

وی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب باید در راستای تحقق مردم‌سالاری اسلامی اهتمام ویژه‌ای داشت و مجمع بسیجیان در چهارمحال و بختیاری به‌ طور قوی تشکیل شده و این آرایش جهادی باید مشکلات را حل کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول