اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مهاجم هلندی مورد توجه شیاطین سرخ

این احتمال وجود دارد بازیکن دورتموند در نقل و انتقالات به منچستریونایتد بپیوندد.

مهاجم هلندی مورد توجه شیاطین سرخ

به گزارش خبرگزاری فارس، واسطه‌ها ممکن است به منچستریونایتد این شانس را بدهند که دونیل مالن مهاجم هلندی 24 ساله و همه کاره بورسیادورتموند را به خدمت بگیرد. 

طبق گزارش Football Transfers، دونیل مالن ممکن است گزینه‌ای برای منچستریونایتد برای تقویت خط حمله آنها در سال آینده باشد. شیاطین سرخ به زودی راه خود را از جیدون سانچو جدا خواهند کرد و واسطه‌ها احتمالا وینگر 24 ساله بورسیا دورتموند را به منچستریونایتد پیشنهاد خواهند کرد. دونیل مالن تا سال 2026 با دورتموند قرارداد دارد و در 18 بازی در فصل جدید، تاکنون موفق شده برای زنبورها 5 گل به ثمر برساند و 2 پاس گل بدهد. همین پیشرفت این بازیکن باعث شده تا بسیاری از باشگاه‌های مطرح او را مورد توجه قرار دهند.

برخی گزارشات نیز حاکی از این است که باشگاه‌های لیورپول و آرسنال هم به دنبال این بازیکن هستند. او همچنین به عنوان یک هدف برای رئال مادرید و دیگر تیم‌های مطرح اروپایی تبدیل شده است اما منچستریونایتد ممکن است این شانس را داشته باشد که سال آینده او را دور از بورسیا دورتموند بگیرد.

شیاطین سرخ احتمالا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از جیدون سانچو جدا خواهند شد. این به این دلیل است که اریک تن هاگ این ملی‌پوش انگلیسی را پس از چند ماه پیش از صحنه تیم اصلی بیرون کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول