اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده کردستان را تضمین می‌کند

استاندار کردستان با اشاره به ضرورت اهمیت برگزاری پرشور انتخابات، گفت: مشارکت حماسی در انتخابات و حضور حداکثری آنان پای صندوق‌های رای عامل مهم برای پیشرفت و متضمن آینده درخشان استان است.

مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده کردستان را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در همایش اعضای ستاد انتخابات استان و فرمانداران، اظهار کرد: به امید خداوند یکتا، انتخابات پیش‌رو با مشارکت و حضور حداکثری مردم در استان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات، افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای پیامدهای مثبتی برای استان به همراه دارد و زمینه توجه بیشتر به کردستان و بستر توسعه و پیشرفت این استان را فراهم می‌کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه در این انتخابات نیز حماسه بی‌نظیر توسط مردم شریف کردستان، همگام و  همزمان با سراسر کشور رقم خواهد خورد به حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هر جا نیاز به حضور مردم بوده مردم جلوتر از مسئولان در صحنه حاضر بوده‌اند و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند.

زارعی‌کوشا با ذکر اینکه، اعتماد شکل گرفته توسط مردم نسبت به دولت سرمایه بزرگی است که باید تقویت و محافظت شود، ادامه داد: امروز  با توجه به اینکه بخش عظیمی از مشکلات استان در حوزه آب، حمل و نقل، فرودگاه، راه آهن و بسیاری موارد دیگر مرتفع شده است، مردم بیشتر به مسئولین اعتماد دارند و این اعتماد وظیفه ما را برای خدمت بیشتر و بهتر سنگین‌تر می‌کند.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت فضای انتخاباتی استان، گفت: با تخلفات انتخاباتی، تبلیغات زود هنگام و قبل از موعد  برخورد می‌شود و انتظار از نامزدهای قانونگذاری رعایت قانون است.️

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول