اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

امضای نهایی قانون جرم‌انگاری سازش با رژیم صهیونیستی در یمن

عالی‌ترین مقام سیاسی و اجرایی دولت نجات ملی یمن، امروز سه‌شنبه، قانون ممنوعیت و جرم‌انگاری به رسمیت شناختن و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کرد.

امضای نهایی قانون جرم‌انگاری سازش با رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، امروز (سه شنبه، ۵ دسامبر)، قانون شماره ۴ مصوب ۱۴۴۵ هجری شمسی مبنی بر ممنوعیت و جرم‌انگاری به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی روابط با آن را امضا کرد. 

وی تصریح کرد: عادی‌سازی روابط با رژیم دشمن اسرائیلی، خیانت به امت عربی و اسلامی، اسلام و ملت‌های اسلامی است. نظام‌هایی که به آن عادی‌سازی کرده‌اند، ابزاری معتبر در چارچوب پروژه صهیونیستی هستند و تمام اقدامات آنها در خدمت این پروژه است. این قانون به یمن اجازه می‌دهد تا در مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم و مقاومت فلسطین به طور موثرتر و رسمی‌تر عمل کند. امضای آن نیز برای مقابله سیاسی با عادی‌سازی شومی است که برخی نظام‌ها در منطقه به آن مبادرت ورزیده‌اند. 

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که قانون ممنوعیت و جرم‌انگاری به رسمیت شناختن دشمن و عادی سازی با آن متعلق به همه آزادگان جهان است نه فقط یمن. موضع کشور ما در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاعانه آنها برگشت ناپذیر است. ما به هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی به هر طریق ممکن ادامه خواهیم داد، تا زمانی که تجاوزات و نسل‌کشی برادران ما در غزه متوقف شود.

حدود یک ماه پیش بود که پارلمان یمن قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مستقیم یا غیر مستقیم  را تصویب کرد و  و امروز با امضای المشاط به صورت نهایی تایید شد.

دولت نجات ملی یمن در کنار عراق و لیبی از جمله کشورهایی است که اخیرا قانون جرم‌انگاری عادی سازی و برقراری روابط با رژیم صهیونیستی را تصویب کرده است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول