اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف 8 کیلوگرم هروئین در شهریار

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از توقیف خودروی حامل 8 کیلوگرم هروئین در جاده فرارت وحیدیه شهریار و دستگیری 3 نفر خبر داد.

کشف 8 کیلوگرم هروئین در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کرمی جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران باظهار کرد: در پی اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران مشخص شد یک قاچاقچی موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودروی سواری رانا و در پوشش خانواده در حال انتقال یک محموله موادمخدر به یکی از مناطق غرب استان تهران می باشد که بررسی، تعقیب و مراقبت این قاچاقچی مواد افیونی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با فعال شدن تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان های شمالی غرب استان تهران، خودروی حامل موادمخدر در محدوده "فرارت" وحیدیه شهریار مورد شناسائی قرار گرفته و توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در این عملیات پلیس، هر سه سرنشین خودرو دستگیر و در بازرسی از داخل آن، 8 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد و متهمان دستگیر شده به همراه موادمخدر مکشوفه و خودروی توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منتقل شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول