اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«وقت اندیشه» جمعه‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود

مجموعه گفتگو محور «وقت اندیشه» با نگاهی به تاریخ، احوال و افکار رمان نویسان غربی و نسبت آنها با دنیای مدرن و مدرنیته به تهیه کنندگی سیداحمد سید پایداری جمعه‌ها ساعت 23 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

«وقت اندیشه» جمعه‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، «وقت اندیشه» برنامه‌ای گفتگو محور است که با تلفیق موشن‌ها و مستندهایی همچنین بخشی به نام اقتباس سینمایی با کارشناسی دکتر شهریار زرشناس نتیجه طرح تحقیقاتی پژوهشی ایشان را در غالبی تلویزیونی با مفاهیم خودآگاهی تاریخی و با تفکر دینی شرقی و انقلابی ایرانی نمایش می‌دهد.

«وقت اندیشه» به رمان و رمان نویسان مهم جهان می‌پردازد و این پژوهش تلویزیونی با رمان نویسان روسی همچون داستایوفسکی و رمان‌های «جن زدگان»، «ابله»، «تمساح»، «شب‌های روشن» آغاز شده است و در ادامه به رمان نویسان مهم فرانسوی و انگلیسی قرن 19 و 20 تا رمان نویسان عصر معاصر می‌پردازد.

 

 

بررسی رابطه ادبیات غرب و جریانات و تحولات غرب در این برنامه زمینه‌ای برای فهم تاریخ روشنفکری و فضای فکری در ایران و جریان نقد ادبیاتی ایجاد می‌کند.

«وقت اندیشه» با اجرای دکتر محمدرضا وحیدزاده به عنوان کارشناس مجری و تهیه کنندگی سیداحمد سید پایداری تولید گروه تاریخ،فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که در 52 قسمت جمعه‌ها ساعت 23 از شبکه یک پخش می‌شود و تکرار آن نیز دوشنبه‌ها ساعت 17:30 از همین شبکه روی آنتن می‌رود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول