اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  فرهنگی

دبیر ستاد امر به معروف: امروز حمایت از غزه بالاترین معروف است

حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اعتراض به جنایات اسرائیل، یک نهی از منکر انسانی و شرعی است.

دبیر ستاد امر به معروف: امروز حمایت از غزه بالاترین معروف است

حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت: امر به معروف و نهی از منکر همان بایدها و نبایدها است. تمام بایدهای اسلامی معروف و تمام نبایدهای اسلامی منکر هستند. حالا سؤال اینجاست آیا نسل کشی، کودک‌ کشی، موشک‌ باران کردن بیمارستان‌ها جزو بایدهاست؟ قطعا خیر!  بنابراین اعتراض به جنایات اسرائیل،  یک نهی از منکر انسانی و شرعی است. امروز می‌بینیم انسانهای آزاده در هر کجای جهان با هر دین، باور و دیدگاه سیاسی از جنایات رژیم صهیونیستی بیزاری می‌جویند. 

وی ادامه داد: امروز حمایت از غزه بالاترین معروف است. بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران و سلبریتی‌ها در دنیا حتی اگر اسم این حمایتشان از مردم مظلوم غزه را امر به معروف نگذارند هم با این جنایات مخالف هستند. معروف فقط به چند مورد خاص اختصاص ندارد. محافظت از محیط‌ زیست هم معروف است، پرستاری از بیمار هم معروف است، مبارزه با فقر و هزاران مثال دیگر نیز معروف هستند. اگر مردم دنیا امروز به حمایت از غزه برخاسته‌اند دلیلش این است که اسرائیل پا را از مرزهای انسانی فراتر گذاشته است، از هیچ منکری دریغ نمی‌کند و زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد.
حجت‌الاسلام طاهری آکردی تصریح کرد: نباید بخاطر اختلاف نظرهای سیاسی، ارزش‌های انسانی را زیر پا بگذاریم، آنچه در غزه درحال رخ دادن است ظلمی آشکار است. ماجرای غزه یک ماجرای انسانی است و هرکس با حمایت از غزه مخالف است در واقع دارد از یک منکر دفاع می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول