اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر تعاون قانع نشدند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از جزییات پاسخگویی وزیر تعاون در برابر سوال‌های نمایندگان در این کمیسیون خبر داد.

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر تعاون قانع نشدند

 حسین گودرزی نماینده درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا با اشاره به ۲۶ سوال ۲۰ نماینده از سید صولت مرتضوی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر تعاون در کمیسیون اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان حاضر شد.

قبل از شروع جلسه، ۱۰ نماینده از سوال خود انصراف دادند. عبدالکریم جمیری نماینده بندر دیلم، بوشهر و گناوه و حسین حاتمی نماینده خدا آفرین، کلبیر و هوراند هر کدام یک سوال از وزیر تعاون داشتند که در برابر پاسخ وزیر نسبت به سوال خود قانع نشدند و سوال آنها به صحن مجلس ارجاع داده شد.

وی تصریح کرد: محمود احمدی بیغش نماینده شازند و رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان نمایندگانی هستند که هر کدام یک سوال از وزیر تعاون داشتند که سوال آنها  برای بررسی به تعویق افتاد تا در یک فرصت دیگر بررسی شود.

در ادامه نماینده درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان ۲ سوال از وزیر تعاون داشت که به دلیل  حضور نیافتن نماینده در کمیسیون، سوالاتش بایگانی شد.

گودرزی گفت: علی زنجانی حسنلویی نماینده نقده و اشنویه و یک نماینده دیگر از پاسخ وزیر نسبت به سوال خود در کمیسیون قانع شدند.

وی اظهار کرد: هشت سوال دیگر را نیز سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نمایندگان در کمیسیون اجتماعی مهلت خواست تا نظر نمایندگان را تامین کند.

*۲۶ سوال از وزیر تعاون در کمیسیون اجتماعی

_سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به ۲۶ سوال ۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه  ۱۳ آذر در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر شد اسامی نمایندگانی که قرار بر پاسخگویی وزیر به آنها بود به شرح زیر است:

سید غنی نظری خانقاه نماینده خلخال و کوثر، محسن فتحی نماینده سنندج، رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان،  عبدالکریم جمیری نماینده بندر دیلم، بوشهر و گناوه، جلیل مختار نماینده آبادان، مجید ناصری نژاد نماینده شادگان، رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول، عباس گودرزی نماینده بروجرد، علیرضا ور ناصری قندعلی نماینده مسجد سلیمان، محمود احمدی بیغش نماینده شازند، علی زنجانی حسنلویی نماینده نقده و اشنویه، معین الدین سعیدی نماینده چابهار، سید محمد مولوی نماینده آبادان، حسین حاتمی نماینده خدا آفرین، کلبیر و هوراند، هاجر چنارانی نماینده زبرخان، فیروزه و نیشابور هر کدام یک سوال از این وزیر داشتند.

سید جلیل میر محمدی میبدی نماینده تفت و میبد، سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان، محمد کعب عمیر نماینده شوش، کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر و سردشت  نیز هر کدام ۲ سوال و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار سه سوال از این وزیرداشتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول