اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

2 هفته پژوهش در آموزش و پرورش + روزشمار

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با بیان اینکه از روز یکشنبه نوزدهم آذر 1402 هفته پژوهش را آغاز خواهیم کرد، گفت: روز اول، «ایران پیشرفته و مقتدر» نام دارد.

2 هفته پژوهش در آموزش و پرورش + روزشمار

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، به گفته علی محبی رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، وزارت علوم به عنوان ستاد ملی هفته پژوهش، مدت این هفته را ۱۴ روز یا دو هفته اعلام کرده است.

وی افزود: این هفته که در آن قرار داریم هفته پژوهش در استان‌هاست. ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور همگی مشغول هستند و آنچه که به عنوان دستاورد پژوهشی داشته‌اند در قالب جشنواره یا نمایشگاه ارائه کردند؛ هفته دوم هفته‌ای است که برنامه‌ها به صورت مرکزی و ملی در تهران اتفاق خواهد افتاد.

محبی با بیان اینکه از روز یکشنبه نوزدهم آذر هفته پژوهش را آغاز خواهیم کرد، گفت: ایران پیشرفته و مقتدر اسم روز اول است؛ دوشنبه بیستم آذر، روز دانش‌آموز پژوهشگر، آموزش و پرورش خلاق و نوآور نام دارد و روز سه‌شنبه ۲۱ آذر، به نام معلم پژوهنده تربیت و آموزش‌اثر بخش، جامعه تمدن ساز نام گرفته است.

وی اضافه کرد: روز چهارشنبه ۲۲ آذر، به ارتباط مدرسه و دانشگاه اختصاص می‌یابد و روز پنجشنبه به ارتقای فرهنگ پژوهش و فناوری اختصاص دارد و از حدود ۷۰۰ پژوهشسرای دانش‌آموزی تقدیر به عمل خواهد آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول