اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع۶ هزار و 700 بسته معیشتی و اقلام ضروری خانوار در زنجان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان گفت: از ابتدای امسال با اجرای طرح قرار دوازدهم سازمان اوقاف و امور خیریه، ۶ هزار و ۷۱۲ بسته معیشتی از محل عواید موقوفات با نیات خیر و همچنین نذورات امامزادگان و بقاع متبرکه و کمک های جذب شده بین نیازمندان زنجانی توزیع شده است.

توزیع۶ هزار و 700 بسته معیشتی و اقلام ضروری خانوار در زنجان

حجت‌الاسلام سید موسی موسوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه از ابتدای سال جاری با اجرای طرح قرار دوازدهم سازمان اوقاف و امور خیریه  ۶ هزار و ۷۱۲ بسته معیشتی در فواصل منظم دوازدهمین روز هر ماه توزیع شده است، اظهار داشت: این بسته‌ها از محل عواید موقوفات با نیات خیر و همچنین نذورات امامزادگان و بقاع متبرکه و کمک‌های جذب شده از مردم و خیرین در میان اقشار کم‌درآمد و خانواده‌ها توزیع شده است، که ارزش مجموع این هدایا بیش از ۶ میلیارد تومان است و اجرای این طرح تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان افزود: طرح قرار دوازدهم در روزهای دوازدهم هر ماه با نیت ترویج یاد و نام امام‌زمان عجل الله و کمک به نیازمندان از ۵ سال پیش در سازمان اوقاف و امور خیریه شروع شده و در مناسبت‌های خاص مثل شب یلدا عید نوروز، ماه رمضان و عید فطر به‌صورت ویژه خواهد بود.

وی همچنین از توزیع ۱۰۰ حواله دریافت لباس کودک و ۵۰ بسته معیشتی خریداری شده از محل درآمدهای موقوفات کاروان‌سرای سنگی و قیدار نبی(ع) در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان خبر داد.

موسوی افزود: در همین راستا اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در شب یلدا ۳۵۰ بسته معیشتی همراه با آجیل شب عید را در میان خانواده‌های کم‌بضاعت این شهرستان توزیع خواهد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان افزود: ارزش بسته‌های شب یلدا به ۴۰۰ میلیون تومان می‌رسد که هزینه خرید این اقلام به‌صورت کامل از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی(ع) تأمین می‌شود.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول