اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عاملان رعب و وحشت در اصفهان زمین‌گیر شدند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: ۴ جوان شرور که با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد دعوای خیابانی کرده و باعث رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

عاملان رعب و وحشت در اصفهان زمین‌گیر شدند

مسعود طُریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع دعوای خیابانی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد توسط ۴ جوان شرور که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفته و در کمترین زمان هویت اصلی متهمان به دست آمد. 

وی افزود: با تحقیقات گسترده و رصد هوشمندانه صورت گرفته نهایتاً در کمتر از ۲۴ ساعت خودروی متهمان در یکی از بزرگراه‌های شهر اصفهان متوقف و هر ۴ فرد شرور دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 

طریفی خاطرنشان کرد: افراد شرور و اراذل و اوباش مطمئن باشند که هیچ نقطه‌ای در استان اصفهان برای آنها  امن نخواهد بود و بدانند که اگر امنیت و آرامش جامعه را برهم بزنند در کمترین زمان ممکن با برخورد سخت و تند پلیس مواجه خواهند شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول