اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دستگیری شرور مسلح با ۱۳ قبضه سلاح غیرمجاز در زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار و خطرناک در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۳ قبضه سلاح گرم از مخفیگاه یکی از این افراد شرور کشف و ضبط شد.

دستگیری شرور مسلح با ۱۳ قبضه سلاح غیرمجاز در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا یعقوبی از استمرار طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز در زرند سخن گفت و افزود: پس از اتمام مهلت تعیین شده برای تحویل داوطلبانه سلاح، همانگونه که عنوان شده بود طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز در زرند به‌صورت عملی آغاز و در این راستا ضمن دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش در مجموع ۱۳ قبضه سلاح غیر مجاز کشف شده است.

وی افزود: در مهمترین عملیات منسجم اطلاعاتی و غافلگیرانه که توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان انجام گرفت، شرور معروف و سابقه‌دار دستگیر و تعداد ۱۳ قبضه سلاح غیر مجاز از وی کشف و ضبط شد.

دادستان زرند با اعلام اینکه متهم از مجرمان سابقه‌داری است که در سوابق خود جرائمی نظیر سرقت مسلحانه، قدرت‌نمایی با سلاح و اخلال در نظم عمومی، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، نزاع و درگیری دارد، اظهار داشت: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه قضائی و در این زمینه با توجه به قرارگیری در ایام فاطمیه که مراسمات عزاداری به صورت عمومی برگزار می‌شود، در راستای تامین نظم و امنیت جامعه بیش از پیش فعالیت اراذل و اوباش تحت رصد و نظارت دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی است.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: دستگیری این شرور هشداری به دیگر اشرار و عوامل ناامن ساز در منطقه است که به‌طور قطع در صورت تکرار اشتباهات گذشته و استمرار نزاع با سخت‌ترین شکل ممکن با تمامی افراد مرتبط برخورد خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات و دیگر مراجع امنیتی نظامی و انتظامی در برقراری امنیت شهرستان گفت: علیرغم آنکه امروزه شهرستان زرند یکی از امن‌ترین مناطق استان است اما وجود حتی یک سلاح غیر مجاز تهدیدی بالقوه علیه امنیت شهروندان به حساب می‌آید.

یعقوبی ادامه داد: به همین جهت برای عمل به تعهد تامین امنیت مردم، با تعامل میان دستگاه‌های قضائی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی به شهروندان اطمینان داده می‌شود که ضمن جدیت در استمرار جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در برخورد با اشرار نیز قاطعانه عمل خواهد شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول