اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پیشنهادات جدید برای مدافع بارسا و تمایل آبی‌ اناری‌ها برای تمدید قرارداد

براساس گزارشات منتشر شده مدافع میانی بارسا پیشنهاداتی دارد اما تمایل باشگاه این است او همکاری خود را ادامه دهد.

پیشنهادات جدید برای مدافع بارسا و تمایل آبی‌ اناری‌ها برای تمدید قرارداد

به گزارش خبرگزاری فارس، اواخر هفته گذشته ایجنت آندریاس کریستنسن مدافع بارسلونا با دکو مدیر ورزشی این باشگاه دیدار کرد. براساس گزارشات منتشر شده این دیدار برای صحبت در خصوص وضعیت دو طرف بود تا به طور کلی در مورد وضعیت این بازیکن 27 ساله و همچنین ایلکای گوندوگان بوده است.

حالا اسپورت گزارشی از کریستنسن و وضعیت او در بارسلونا منتشر کرده و مدعی شده است که این مدافع میانی که ارزش بازارش 40 میلیون یورو است، پیشنهاداتی روی میز دارد. با این حال، ستاره سابق چلسی به دنبال ترک بارسا نیست اما مشتاق است که بهتر از آنچه اخیراً انجام داده، بازی کند.

کریستنسن به دلیل رقابت قوی در پست دفاع میانی، جایگاه اول خود را در این فصل از دست داده است. بارسا درک می‌کند که کریستنسن، مانند همه بازیکنان دوست دارد بیشتر بازی کند اما همه چیز به تصمیمات فنی مربی بستگی دارد. در هر صورت، آبی اناری.ها از عملکرد مدافع میانی خود راضی هستند و نظر آنها این است که او برای سال‌های آینده به این همکاری ادامه دهد.

ملاقات با نماینده کریستنسن کاملاً عادی به نظر می‌رسد چرا که دکو می‌خواست با نمایندگان بازیکنان رابطه نزدیک تری داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول