اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم رعایت عدالت در جذب و توزیع اعتبارات چهارمحال و بختیاری

بازرس کل چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون جذب و توزیع اعتبارات با رعایت الگوی عدالت‌محوری در این استان انجام شده است که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

لزوم رعایت عدالت در جذب و توزیع اعتبارات چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس، علی احمدی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این سازمان یکی از دستگاه‌های نظارتی استان به شمار می‌آید، گفت: این سازمان وظیفه مدیریت و نظارت بر بودجه دستگاه‌های اجرایی را برعهده دارد.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیرکل اسبق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همراهی و تعامل بسیار خوبی با مدیران دستگاه‌های اجرایی داشت و نکته قابل توجه این است که در این سازمان توزیع بودجه به روش کاملا کارشناسانه انجام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه در چهارمحال و بختیاری با در نظر گرفتن مقتضیات هر دستگاه توزیع می‌شود، افزود: البته با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته همچنان تا رسیدن به استانداردهای لازم در این حوزه فاصله داریم.

احمدی عنوان کرد: تا کنون جذب و توزیع اعتبارات با رعایت الگوی عدالت‌محوری در این استان انجام شده است که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر شکایات بسیار کمی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به سازمان بازرسی استان رسیده که بیانگر سلامت موجود در این سازمان است البته مدیرکل جدید نیز افتخارات بسیاری در کارنامه خود دارد و امید است در جایگاه جدید نیز به خوبی فعالیت داشته باشد.

پایان پیام/۶۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول