اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

همصدایی حزب اتحاد ملت با ضدانقلاب خارج نشین در تحریم انتخابات و اخراج سه عضو

همصدایی حزب اتحاد ملت با ضدانقلاب خارج نشین در تحریم انتخابات و اخراج سه عضو اصلی آن هم صرفا به دلیل ثبت نام در انتخابات مجلس و عدم همراهی با سیاست تحریم، نشان از نیت واقعی برخی از اعضای ارشد جبهه اصلاحات در تقابل با صندوق رای و جمهوریت نظام است.

همصدایی حزب اتحاد ملت با ضدانقلاب خارج نشین در تحریم انتخابات و اخراج سه عضو

به گزارش خبرنگار باشگاه توانا، طی روزهای اخیر شاهد شکل گیری منازعه ای قابل تامل در حزب اتحاد ملت هستیم. اخراج و استعفای اجباری سه تن از اعضای اصلی حزب اتحاد ملت یعنی مهدی شیرزاد، سید فرید موسوی و میترا جلوداری ، آن هم صرفا به دلیل ثبت نام در انتخابات مجلس و عدم همراهی با سیاست تحریم انتخابات، از نیت واقعی و رویکرد کلان آذر منصوری و دیگر اعضای ارشد جبهه اصلاحات در خصوص تقابل با صندوق رای و جمهوریت نظام پرده برداشته است.

طی ماه‌های گذشته اقدامات هنجارشکنانه سران حزب اتحاد ملت و همصدایی آنها با ضدانقلاب خارج نشین در تحریم انتخابات، منجر به نارضایتی برخی اصلاح طلبان میانه رو شده است.

با این حال انتقال مکرر این دغدغه ها و نارضایتی ها به سید محمد خاتمی و دیگر داعیه داران مدارا و گفت و گوی مسالمت آمیز راه به جایی نبرده است. به نظر می رسد با نزدیک شدن به زمان انتخابات شاهد تشدید چنین منازعه و شکافی در جریان اصلاحات باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول