اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

انتشار 200 پویش اخبار امیدآفرین در خراسان‌جنوبی

مسوول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی گفت: 200 پویش اخبار امیدآفرین در استان منتشر شد.

انتشار 200 پویش اخبار امیدآفرین در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد رضایی، مسوول بسیج رسانه خراسان جنوبی  امروز در دیدار با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه ای و طلاب با سخنگوی دولت  اظهارداشت: نباید توقع تحقق جهاد تبیین را از دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی انتظار داشت همچنین برخی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب نیز به جای این که دستاوردهای نظام را بیان کنند پز روشنفکری می دهند.

به گفته وی به اعتقاد برخی از کارشاسنان رسانه ای سخنان منفی سبب افزایش ۷۰ درصدی مخاطبان می شود به همین واسطه برخی از رسانه ها برای جذب مخاطب اقدام به منفی سازی به جای امید آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه امروز درگیر جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن هستیم افزود: دشمن همه تلاش خود را برای ناکارآمد نشان دادن نظام و ناامید کردن مردم انجام می دهد.

مسوول بسیج رسانه خراسان جنوبی در ادامه تصریح کرد: در حالی که امروز درگیر جنگ ابرروایت ها هستیم اما بسیج رسانه خراسان جنوبی از ابتدای امسال و سال گذشته براساس شعار سال و سخنان رهبری اردوی راهیان پیشرفت و دیگر برنامه ها را در دستور کار خویش قرار داده است.

رضایی با اشاره به اجرای پویش خبر امید آفرین در خراسان جنوبی ادامه داد: تاکنون ۲۰۰ پویش برای انتشار اخبار امید آفرین در استان منتشر شده است.

همچنین رویداد رسانه ای جام امید در استان در حال برگزاری است.

مسوول بسیج رسانه خراسان جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در شرایط کنونی الگوی رسانه ای راهبردی کلان یا تدوین نشده یا تببین نشده است که ضرورت دارد  در این زمینه برخی روابط عمومی آموزش‌های لازم را ببینند.

رضایی با بیان اینکه خراسان جنوبی با وجود اینکه استانی فرهنگی است اما متاسفانه در حوزه ارتباطات فقیر است افزود: یارانه مطبوعات باید برای مناطق محروم به طور ویژه دیده شود چون هر روز شاهد کاهش خبرنگاران در استان هستیم.

بنابراین گزارش، امروز با حضور سخنگوی دولت و استاندار خراسان‌جنوبی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان رونمایی شد.

 این جشنواره هر ساله به همت سازمان بسیج رسانه در قالب‌‌های خبری و رسانه‌ای پذیرای آثار اصحاب رسانه استان است.

مرحله کشوری آن نیز با رقابت برگزیدگان جشنواره استانی  همزمان با دهه فجر برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ ۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول