اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مدیرعامل پتروشیمی پردیس، نشان عالی مدیر سال را کسب کرد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال به دلیل عملکرد درخشان شرکت در تولید و صادرات محصول و ارزآوری برای خودکفایی اقتصادی کشور به عنوان مدیر سال معرفی شد.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس، نشان عالی مدیر سال را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پردیس، هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با رویکرد تجلیل از مدیران ارزش آفرین و تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور و با هدف اشاعه و ترویج کاربردی مفاهیم مدیریت جهادی و اقتصادی، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه مدیریت در چشم انداز آینده صنعت ایران و نقش آن در توسعه پایدار و کمک به رفع دغدغه کمبود مدیران کارآمد برای کشور در آینده در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش از سید محمدرضا میری لواسانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس به دلیل عملکرد شرکت در حوزه تولید و صادرات محصول و ارزآوری برای خودکفایی اقتصادی کشور به عنوان مدیر برگزیده صنعت پتروشیمی تقدیر و نشان عالی مدیر سال به وی اهدا شد.

از جمله حامیان این اجلاس می‌توان به وزارت صمت، وزارت نفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی استاندارد ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد.

شرکت پتروشیمی پردیس، بزرگترین تولیدکننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح دنیاست که سالانه بیش از پنج میلیون تن محصول در راستای تامین امنیت غذایی مردم تولید می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول