اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر فوتسال| تثبیت صدرنشینی گیتی‌پسند با کسب ۳ امتیاز خانگی

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل گهرزمین سیرجان به پیروزی رسید.

لیگ برتر فوتسال| تثبیت صدرنشینی گیتی‌پسند با کسب ۳ امتیاز خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان گهرزمین سیرجان بود.

در نیمه نخست ابتدا گهرزمین با ۳ گل از میزبان پیش افتاد اما در ادامه گیتی‌پسند توانست ۲ گل به ثمر برساند تا نیمه نخست با نتیجه ۴ بر ۲ به سود گهرزمین به پایان برسد.

در نیمه دوم اما شاگردان محمد کشاورز در گیتی‌پسند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و توانستند به بازی برگردند، این دیدار در نهایت با نتیجه ۷ بر ۴ به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

محمد کریمی در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و موفق شد ۵ گل برای گیتی‌پسند به ثمر برساند، علی‌رضا عسگری و محمدحسین درخشانی دیگر گلزنان گیتی‌پسند در این دیدار بودند.

به این ترتیب گیتی‌پسند سیزدهمین پیروزی خود در لیگ برتر فوتسال را به دست آورد و با ۴۰ امتیاز در صدرنشین لیگ برتر فوتسال باقی ماند؛ مس سونگون و گهرزمین سیرجان تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی هستند.

همچنین پیش از این دیدار از محمود چلونگر، امیر دیانی و رسول غفوری پیش‌کسوتان فوتسال استان اصفهان توسط باشگاه گیتی‌پسند تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول