اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه هشتبندی: انتخابات پر شور خواست مردم است

امام جمعه موقت تو کهور و هشت بندی گفت: وفاداران به نظام، انتخابات باشکوه و حضور حداکثری را می‌خواهند. شما حزب‌اللهی‌ها در ۴۴ سال گذشته با صبر و ایمان خود این نظام را حفظ کرده‌اید.

امام جمعه هشتبندی: انتخابات پر شور خواست مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام مفید سهرابی امام جمعه موقت منطقه توکهور و هشت بندی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه،  ضمن تبریک به مناسبت روز مجلس اظهار کرد:  انتخابات پیش رو در یازدهم اسفندماه  برنده و بازنده دارد.

وی افزود: بیش از ۲۴ هزار نفر در انتخابات مجلس ثبت نام کردند که ۲۹۰ نماینده می‌توانند وارد مجلس شوند. از سویی در مجلس خبرگان هم ۸۸ نماینده انتخاب می‌شوند لذا همه به این دو مجلس راه پیدا نمی‌کنند و این امر طبیعی است.

خطیب موقت جمعه توکهور و هشت بندی بیان کرد:  آن دسته از دوطلبین که واجد شرایط شناخته نشدند، اگر اعتراض قانونی دارند و آن را انجام دهند و باید تابع نظر نهایی عوامل اجرایی و نظارتی باشند و بر اساس قانون حرکت کنند.

حجت الاسلام سهرابی ادامه دا: کسانی که واجد شرایط شناخته نشده‌اند، لازم است در شأن فرهیختگان عمل کنند و حرمت این نظام اسلامی را که سرمایه همه است حفظ کرده و آبروی نظام را آبروی خود بدانند.

وی تصریح کرد: این افراد نباید ناامید شوند و ناامید هم نکنند، چون مانند همه دنیا انتخابات برنده و بازنده دارد و دشمنان به دنبال برگزاری انتخابات بی‌رمق در کشورمان هستند.

امام جمعه موقت تو کهور و هشت بندی خاطرنشان کرد :  وفاداران به نظام، انتخابات باشکوه و حضور حداکثری را می‌خواهند. شما حزب‌اللهی‌ها در ۴۴ سال گذشته  با صبر و ایمان خود این نظام را  حفظ کرده‌اید و به امید خدا  در صحنه باقی خواهید ماند.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول