اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انصارالله: عملیات‌های ما تا توقف تجاوزهای اسرائیل در نوار غزه ادامه دارد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن می‌گوید عملیات‌های انصارالله تا زمان اتمام تجاوزگری‌های اسرائیل در غزه ادامه خواهد داشت.

انصارالله: عملیات‌های ما تا توقف تجاوزهای اسرائیل در نوار غزه ادامه دارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای بامداد جمعه تصریح کرد عملیات‌های این گروه علیه اسرائیل تا زمان توقف تجاوزهای این رژیم در نوار غزه ادامه خواهد داشت. 

یحیی سریع با بیان اینکه عملیات‌های نظامی انصارالله به محض اتمام تجاوزگری‌های اسرائیل در غزه متوقف می‌شود گفت: « انصارالله یمن به جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ ادامه خواهد داد.»

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردندو علاوه به هلاکت رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد. با وجود این، آن‌طورکه تحلیلگران می‌گویند، عملیات طوفان‌الاقصی شکست امنیتی-سیاسی بزرگی را به اسرائیل تحمیل کرده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول