اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مزایای استفاده از نان کامل تشریح شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خواستار آگاه‌سازی در خصوص مزایای استفاده از نان کامل در جامعه شد.

مزایای استفاده از نان کامل تشریح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی عصر امروز در سومین مجمع سلامت استان بر لزوم آگاهی‌بخشی و فرهنگسازی توسط متخصصان حوزه بهداشت و درمان در مورد مزایای مصرف نان کامل تاکید کرد و‌ افزود: مسئولان در خصوص تولید نان کامل خوب عمل نکردند؛ اما پزشکان باید بی‌محابا این مهم را مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه پزشکان باید به آگاه‌سازی مردم در خصوص مزایای استفاده از نان کامل و پیامد مصرف نان بی‌کیفیت بپردازند گفت: سلامت مهم‌ترین مؤلفه در تمام ادوار بوده و با توجه‌ به اقداماتی که در حوزه این حوزه صورت‌ گرفته پیشرفت این حوزه قبل و بعد از انقلاب قابل ‌قیاس نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان از پیش از انقلاب تاکنون در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت‌ چشمگیری داشته، عنوان کرد: قبل از انقلاب فقط یک بیمارستان آن هم در حد خدمات یک درمانگاه با تعداد محدودی پزشک هندی و پاکستانی در استان فعال بود.

وی با بیان اینکه امروز در شهر همدان بیش از ۵۰۰ دانشجوی بین‌الملل مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: با وجود پیشرفت چشمگیر حوزه درمان و بهداشت اما در برخی از حوزه‌ها نیازمند تلاش و اقدامات بیشتری هستیم.

حاجی‌بابایی گفت: در خصوص پوشش بیمه نتوانستیم در تراز جمهوری اسلامی حرکت کنیم و لازم است در این حوزه به‌گونه‌ای عمل کنیم که بر اساس فرموده مقام معظم رهبری بیمار جز درد بیماری دغدغه دیگری نداشته باشد.

وی با بیان اینکه تغذیه و امنیت غذایی نکته بسیار مهم و حیاتی است که لازم است مسئولان به آن توجه کنند، تصریح کرد: در سال جاری ۱۵۰ همت یارانه به گندم اختصاص یافت این در حالی است بودجه عمرانی استان همدان یک ‌همت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه زندگی، غذا و بیمه خوب از اولویت‌های حیات افراد است، توجه هر چه بیشتر مسئولان به این موضوع را خواستار شد.

پایان پیام/ ۸۹۰۵۰

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول