اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جزئیات دستگیری شهردار لواسان از زبان دادستان

دادستان شهرستان رباط‌کریم گفت: تحقیقات در خصوص تخلفات و فساد مالی شهردار سابق رباط‌کریم و سایر دستگیر شدگان ادامه دارد و ممکن هست به دستگیری‌های جدید هم منتهی شود.

جزئیات دستگیری شهردار لواسان از زبان دادستان

محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رباط‌کریم با تایید دستگیری شهردار لواسان (شهردار سابق رباط‌کریم) اظهار کرد: اتهام و دستگیری شهردار سابق رباط‌کریم مربوط به پرونده‌های سابق بعضی از اعضای شورای شهر و برخی از کارمندان شهرداری، معاونین شهردار رباط‌کریم بوده است.

وی در ادامه با توجه به تحقیقات و در دست بررسی بودن پرونده فساد شهرداری رباط‌کریم گفت: در ادامه بررسی‌های پرونده‌های قبلی به اسناد جدیدی در راستای تخلفات و فساد مالی شهردار رباط‌کریم دست پیدا کردیم که حسب دستور بازپرس با قرار بازداشت موقت دستگیر و هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد.

یوسف‌وند دادستان رباط‌کریم تاکید کرد و گفت: بازداشت وی ارتباطی با سمت وی در شهرداری لواسان ندارد. 

وی در ادامه در خصوص برخورد با فساد گفت: دستگاه قضایی با هیچ کس و هیچ مقامی در هر سمتی که باشد تعارف ندارد و در این مسیر به هر مسؤولی برسد که مرتکب فساد یا جرمی شده باشد، با شدت برخورد خواهد شد. 

دادستان رباط‌کریم در پایان گفت: تحقیقات در خصوص تخلفات و فساد مالی شهردار سابق رباط‌کریم و سایر دستگیر شدگان ادامه دارد و ممکن هست به دستگیری‌های جدید هم منتهی شود

وی در پایان ضمن اعلام اینکه با تکمیل تحقیقات و صدور احکام افراد دستگیر شده ان‌شاءالله گزارش آن را به مردم عزیز خواهیم داد گفت: از مردم هم درخواست می‌کنیم تا اگر با فساد و یا جرم و تخلفاتی که در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف مواجه می‌شوند به دستگاه قضا اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول