اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۲ هزار و ۳۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۲ هزار و ۳۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

کشف ۲ هزار و ۳۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون تک که از سمت سربیشه به نهبندان در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی خودروها اقدام نمودند که تعداد ۲۳۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز و قاچاق کشف نمودند.

عرب با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد، گفت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با انتظامی ضروری است.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول