اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

قطر: ۳۰ فلسطینی در مقابل ۱۰ اسرائیلی آزاد می‌شوند

سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت که در مرحله ششم تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس، ۳۰ اسیر فلسطینی در مقابل ۱۰ صهیونیست، بعلاوه ۲ تبعه روس، ۳ تبعه تایلند و یک آمریکایی آزاد می‌شوند.

قطر: ۳۰ فلسطینی در مقابل ۱۰ اسرائیلی آزاد می‌شوند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مرحله ششم تبادل اسرای فلسطینی با صهیونیست‌های بازداشت‌شده توسط حماس، در بامداد پنجشنبه با حضور نمایندگان صلیب سرخ اجرا شد.

وزارت خارجه قطر طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «۳۰ اسیر فلسطینی در ازای ۱۰ گروگان در غزه، به‌اضافه ۲ شهروند روسی و ۳ تایلندی آزاد می‌شوند».

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره» سخنگوی وزارت خارجه قطر در این‌باره توضیح داد که فلسطینیان آزاد شده شامل ۱۶ نفر خردسال و ۱۴ زن هستند.

بر این اساس، این وزارتخانه افزود: «اسرائیلی‌های آزاد شده شامل ۵ خردسال و ۵ زن شامل یک نفر با تابعیت دوگانه، یک خردسال هلندی، ۳ آلمانی و یک آمریکایی هستند».

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد: «گردان‌های القسام دقایقی پیش ۱۰ اسرائیلی و ۴ تایلندی را به صلیب سرخ تحویل دادند».

از سوی دیگر، «محمد الهندی» معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه چهارشنبه پیش‌بینی کرد که آتش‌بس در غزه حداقل دو روز دیگر تمدید شود. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول