اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

چهار خودرو حمل کالای قاچاق در نهبندان متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی گفت: انواع کالای قاچاق از چهار دستگاه خودرو در محور زاهدان به نهبندان کشف شد.

چهار خودرو حمل کالای قاچاق در نهبندان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور زاهدان - نهبندان به چهار دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۴۵۰ کیلوگرم البسه و تعداد ۷۸۰ عدد عینک خارجی قاچاق کشف شد که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از یک ملیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران در این رابطه چهار خودرو توقیف و چهار متهم را دستگیر کردند که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: همچنین ماموران پاسگاه "سهل آباد" شهرستان نهبندان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تک که از سمت سربیشه به نهبندان در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ عرب گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی خودروها ۲ هزار و ۳۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز و قاچاق کشف شد که ارزش ریالی محموله بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی نهبندان گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها و بخش‌ها با حوزه انتظامی ضروری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول