اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تأمین ۱۰ مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس‌آباد

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تولید و تأمین ۱۰ مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس‌آباد در نظر گرفته شده که توسط دستگاه متولی پیگیری و اجرایی خواهد شد و تخصیص ویژه‌ای از پساب‌های اطراف تهران در جهت رفع مشکل آب صنایع انجام خواهد شد.

تأمین ۱۰ مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بازدید از ظرفیت های حوزه تولید ملی و بررسی مشکلات و نیازهای اهالی صنعت، امروز با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد در بخش فشافویه، ضمن بازدید از چند مجموعه صنعتی در جلساتی به بررسی مشکلات و درخواست های صاحبان صنایع پرداخت.

باب الحوائجی در این بازدیدها از سه مجموعه صنعتی فعال در حوزه فرآوری و تولید مصنوعات سنگی، چاپ و تولید محصولات پلاستیکی و ساخت و تولید محصولات بلور و کریستال بازدید و در جلساتی باحضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره واحدها و مسئولین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری به بررسی مشکلات و درخواست های آنها پرداخت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز و در راستای احصاء مشکلات، تعدادی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شمس‌آباد که مبتنی بر روش‌های دانش‌بنیان و در حال تولید محصولات جدید هستند، مورد بازدید قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان داخلی توانایی خوبی در تولید محصولات باکیفیت دارند، افزود: در بازدیدی که از واحدهای صنعتی و تولیدی داشتیم، تاثیر تحریم‌ها بر رشد تکنولوژی جدید و افزایش تولید مشهود بود که بسیار خوشحال‌کننده است، زیرا که تحریم‌ها نه‌تنها تولید را از بین نبرد بلکه باعث رشد دانش نوین و بومی ایرانی شده است.

 

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: در صنایع مستقر در شهرستان ری نگاه به درون و سیستم‌های تولید داخلی و نیز افزایش آموزش‌ها و ارتقای سطح کیفی تولید به خوبی مشخص است.

باب‌الحوائجی به مشکلات صنعتگران اشاره کرد و ابراز داشت: عمده مشکلات مطرح شده از سوی صنعتگران و تولیدکنندگان مواردی مانند سرمایه در گردش، پرداخت مالیات و حق بیمه‌ها می باشد، لذا دستورات لازم برای پیگیری و تسریع امور تولیدکنندگان صادر شد.

وی به مشکلات کمبود برق در شهرک صنعتی شمس‌آباد اشاره کرد و ادامه داد: تولید و تأمین ۱۰ مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس‌آباد در نظر گرفته شده که توسط دستگاه متولی پیگیری و اجرایی خواهد شد.

معاون استاندار تهران در خصوص مشکلات تأمین آب صنعتگران نیز بیان کرد: تأمین آب مورد نیاز شهرک نیز در دستور کار قرار دارد و تخصیص ویژه‌ای از پساب‌های اطراف تهران در جهت رفع مشکل آب صنایع انجام خواهد شد.

 

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با بیان اینکه مشکلات صنعتگران در سطوح شهرستانی، استانی و ملی پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: موضوعاتی در خصوص سرمایه در گردش و حمایت بانک‌ها از سوی صنعتگران و تولیدکنندگان مطرح‌شده که در این راستا علاوه بر ظرفیت شهرستان ری از حمایت ستاد تسهیل استانداری نیز استفاده خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول