اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

چرا در بزرگراه همت ترافیک سنگین است؟

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ تهران گفت: علت ترافیک سنگین بزرگراه همت غرب به شرق، پروژه‌ای است که متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان تهران است.

چرا در بزرگراه  همت ترافیک سنگین است؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، حامد مقدسی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ تهران امشب چهارشنبه ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ در برنامه تهران بیست شبکه تهران گفت:پروژه‌ای که منجر به ایجاد بار ترافیکی در محدوده بزرگراه همت غرب به شرق شده است پروژه‌ای است که متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان تهران است.

مقدسی افزود: از سنوات گذشته طرح جامع آبرسانی استان تهران شروع شده است و این پروژه پروژه‌ای نیست که در زمان فعلی شروع شده باشد و در سال های گذشته آغاز شده بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ گفت: این پروژه پروژه‌ای است که تمامی سدهای پیرامون شهر تهران را در یک شبکه‌ای قرار می‌دهد تا در مواقع بحران آب و تنش آبی، تمامی نقاط شهر تهران را تحت پوشش قرار دهد و آب شرب تمامی مناطق تهران تامین بشود.

وی با اشاره به این موضوع که هرگونه اقدام عمرانی در سطح محدوده شهری مستلزم اخذ دو مجوز از پلیس بزرگراهی و از شهرداری تهران است افزود: در مجوزهایی که از پلیس بزرگراهی تامین شده است به این مورد تاکید شده، که این پروژه به دلیل بار ترافیکی که دارد باید در دو شیفت انجام شود و این پیمانکار در دو شیفت از ۵ تا ۷ بعد از ظهر و شیفت بعدی از ۷ بعد از ظهر تا ۵ صبح  کار می‌‌کند.

مقدسی در پایان گفت: با توجه به شرایط جوی امیدواریم که دوستان ما بتوانند تا 90 روز دیگر، در این محدوده که بار ترافیکی زیادی هم ایجاد می‌کند پروژه را به اتمام برسانند و بار ترافیکی کاهش پیدا کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول