اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری عامل تیراندازی در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: فرد شروری که با تیراندازی به سمت شهروندان در شهرستان چابهار که موجب رعب و وحشت مردم گردیده بود، در اقدام ضربتی پلیس اطلاعات این شهرستان دستگیر شد.

دستگیری عامل تیراندازی در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار،  احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره تیراندازی در شهرستان چابهار و متواری شدن عامل آن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان چابهار در نهایت عامل این تیراندازی‌ها شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی اولیه یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

 ثمره حسینی با بیان اینکه علت تیراندازی متهم به سمت شهروندان، مصرف شیشه و توهم بوده است، عنوان داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می کند.

پایان پیام/75005

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول