اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

قالیباف: شهید الداغی در راه دفاع از ارزش‌های جامعه به وظیفه خویش عمل کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانشگاهی شهید غیرت در خصوص شهید سرافراز حمیدرضا الداغی جملاتی را بیان کرد.

قالیباف: شهید الداغی در راه دفاع از ارزش‌های جامعه به وظیفه خویش عمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدباقر قالیباف ‌در پیامی به اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانشگاهی شهید غیرت سبزاوار اظهار کرد: دیار سربداران با مردمانی سلحشور و متدین در تمامی عرصه‌های حق‌طلبی و آزادی‌خواهی با رشادت و هوشیاری حضوری مثال‌زدنی داشته و همواره در جانبداری و حمایت از آرمان‌های انقلاب و نظام ثابت قدم و استوار بوده است. 

وی در ادامه آورده است: مردم خداجوی سبزوار، پرورش یافته مکتب اسلام و شعائر اهل بیت علیهم السلام هستند و با درک و درایت از معارف دینی همواره به تکالیف و فرائض شرعی و انسانی خویش عمل نموده و حافظان مخلص و مجاهدان غیرتمند در پاسداری از حیثیت و اقتدار ملت شریف ایران هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: شهید الداغی با درک و شناخت از معرفت دینی و در راه دفاع از ارزش‌های جامعه با غیرت و تعصب به وظیفه خویش عمل کرد؛ این شهید بزرگوار تجلی شهامت و رشادت بود که با تیغ کینه و حمله وحشیانه اشرار مواجه گشت و به الگویی درخشان و ماندگار از یک جوان مسلمان ایرانی تبدیل و نامش در دفتر افتخارات این آب و خاک جاودانه شد.

قالیباف ‌‌با گرامیداشت یاد و خاطره فرزندان حماسه‌ساز و مدافعان غیرت و امنیت کشور و تجلیل از شهید والامقام حمیدرضا الداغی و صبر و بردباری خانواده محترم این شهید عزیز، اظهار امیدواری کرده است ‌انوار تابناک فضائل و معارف شهیدان همواره درخشان و فروزان باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول