اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جبلی: سریال «شهید نادر مهدوی» تولید می‌شود

رئیس رسانه ملی گفت: تولید مجموعه نمایشی شهید نادر مهدوی سردار مبارزه با آمریکا در خلیج فارس در دستور کار صدا و سیما قرار گرفته است.

جبلی: سریال «شهید نادر مهدوی» تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به جنگ غزه، اظهار کرد: مقاومت فلسطین با دست خالی ذلت و سرشکستی و وضعیت بی سابقه‌ای را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر یکی از نقطه های مقاومت است، افزود: بوشهر از پنج قرن پیش در برابر استعمار متجاوز غربی، اتگلیسی و پرتغالی مقاومت کرده است.

جبلی شهیدان ریسعلی دلواری‌ها ، نادر مهدوری‌ها و علمای شهید را از افتخارات استان بوشهر برشمرد و گفت: این استان در دوران دفاع مقدس هم سنگر مقاومت ایران در برابر دشمن متجاوزگر به اقتصاد و تولید نفت کشور بود و عملیات های متعدد دریایی که اینجا رخ داد غرورآفرین است.

وی با بیان اینکه جلوه های مقاومت در استان بوشهر فراوان است، ادامه داد: یکی از کوتاهی‌های رسانه ها در طول این سال‌ها این که این نقاط درخشان تاریخ معاصر و مقاومت استان بوشهر را به خوبی به تصویر نکشیده‌اند.

رییس رسانه ملی از تولید مجموعه نمایشی شهید نادر مهدوی خبر داد و عنوان کرد: بعد از مدت‌ها که در آرزوی یک اثر فاخر هنری درباره افتخارات استان بوشهر بودیم، خوشبختانه فیلمنامه مجموعه نمابشی شهید نادر مهدوی در دستور کار است که تولید می شود.

وی افزود: ظرفیت‌های این استان در حوزه های فرهنگی و تاریخی و تمدنی  زیاد است و اکنون هم پایتخت اقتصاد جمهوری اسلامی است. 

رییس رسانه ملی تصریح کرد: حوزه انرژی هسته ای هم یکی دیگر از عرصه های مقاومت مردم ما در برابر قدرت های زورگو است و استان بوشهر نماد این مقاومت هم در برابر اشغالگران و متجاوزگران در تاریخ معاصر و هم اشغالگران و زورگوریان و مستکبران معاصر در راس رژیم جنایت کار آمریکا و همپیمانانش است.

وی افزود: مردم ما بر حق مسلم استفاده از پیشرفت‌های علمی بویژه انرژی هسته ای ایستاد و پایمردمی مردم استان بوشهر در آغوش کشیدن این ظرفیت های علمی ستودنی است.

جبلی گفت: اولویت صدا و سیما یادآوری و بازخوانی هویت ملی، تاریخی، فرهنگی، امتی و جهانی ایران در عرصه های مختلف است.

وی با تاکید بر توجه به عنصر هویت به ویژه برای نسل های جوان، خاطرنشان کرد: جلوی طوفان های ضد هویتی و ضد فرهنگی رسانه های دشمن که با تمرکز بر روی سلامت و فرهنگ و اخلاق و ایمان جامعه ما دنبال می شود را با بازخوانی هویت ملی بگیریم.

رییس رسانه ملی با بیان اینکه در سند تحول صدا و سیما یکی از مهمترین وظایف ما پرداختن به ظرفیت های متنوع در جای جای کشور است، تاکید کرد: ظرفیت های استان ها فقط در چهار دیواری خودشان باقی نماند بلکه  باید به ظرفیت ملی تبدیل و دیده و توجه شود.

وی افزود: پرداختن به این ظرفیت ها و توجه کردن و در قاب تصویر کشاندن آنها در رسانه های سراسری افتخارافرین، امیدآفرین و حلال مشکلات است.

جبلی با بیان اینکه استان بوشهر ثروتمند و پر ظرفیت است و امکانات متعددی در این جا وجود دارد، عنوان کرد:   خدماتی که نظام اسلامی در این استان به مردم ارائه می دهد بزرگ است که برای نشان دادن این دستاوردها و تلاش برای رفع مشکلات و برجسته کردن افتخارات فرهنگی استان، حتما باید به صداو سیمای بوشهر نگاه ویژه شود.

وی یادآور شد: انتظار ما از مسوولین استانی حمایت از صداو سیمای بوشهر است و ما هم قول می دهیم آنچه در توان داریم برای پیشبرد اهداف نظام در استان بوشهر بکار گیریم.

پایان پیام/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول