اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری اواخر آذرماه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به ابلاغ‌ دستورالعمل برگزاری مجامع عمومی خانه‌ مطبوعات استان‌ها، گفت: بر این اساس، انتخابات خانه‌ مطبوعات استان اواخر آذرماه امسال برگزار می‌شود.

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری اواخر آذرماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیام احمدی با اشاره به ابلاغ‌ دستورالعمل برگزاری مجامع عمومی خانه‌ مطبوعات استان‌ها، گفت: بر این اساس، انتخابات خانه‌ مطبوعات چهارمحال و بختیاری اواخر آذرماه امسال برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری ادامه داد: طبق دستورالعمل ابلاغی، مجمع‌ عمومی عادی خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری ۲۸ آذرماه با دستور انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان برای مدت سه سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات استان تا قبل از ۱۳ آذرماه منتشر می‌شود، بیان کرد: برگزاری این دوره از انتخابات خانه مانند دوره قبل به صورت الکترونیکی برنامه‌ریزی شده است و عضوگیری خانه مطبوعات نیز از ۱۴ تا ۲۸ آذرماه به صورت موقت‌ قطع می‌شود.

احمدی افزود: با توجه به ضرورت به‌ روزرسانی‌ اطلاعات اعضای خانه مطبوعات برای شرکت در انتخابات پیش‌رو از تمامی اعضا درخواست می‌شود‌ در اولین فرصت نسبت به تکمیل پرونده عضویت و همچنین تصحیح نام رسانه خود اقدام کنند.

وی در خصوص شرایط نامزدی افراد برای شرکت‌کننده در انتخابات طبق ماده ۴۴ اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان، گفت: عضویت در خانه مطبوعات، داشتن حداقل ۲۵ سال سن، ارائه گواهی عدم سوپیشینه و داشتن حداقل پنج سال سابقه فعالیت مطبوعاتی با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله این شرایط است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول