محور جنگل گلستان بازگشایی شد

فرماندار گالیکش از بازگشایی محور جنگل گلستان- خراسان شمالی که در اثر بارش‌های رگباری و وقوع سیلاب مسدود شده بود، خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، در اثر بارش‌های رگباری و وقوع سیلاب در جاده پارک ملی گلستان در آبان امسال، این جاده مواصلاتی از سوی راهداری و پلیس راه مسدود اعلام شد. این محور ترانزیتی اما روز گذشته با اعلام مسئولان بازگشایی شده و تردد در آن برقرار است. فرماندار شهرستان گالیکش در این خصوص گفت: طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی از صبح سه شنبه محور ترانزیتی جنگل گلستان - خراسان شمالی که بر اثر سیل ۱۶ آبان امسال در محدوده دشت و بعد از تونل جنگل گلستان تخریب و مسدود شده بود، بازگشایی شد. محمدرضا میرنیا افزود: عملیات مرمت، بهسازی و آسفالت بخش سیل بردگی محور جنگل گلستان - خراسان شمالی با تلاش شبانه‌روزی مجموعه راهداری استان خراسان شمالی اجرا شد و پس از گذشت قریب به ۲۰ روز امروز مجدداً زیر بار ترافیک رفت. وی بیان کرد: علیرغم بازگشایی محور به طول ۵۰۰ متر اما با توجه به اینکه هنوز دیواره‌های ساحلی در محور مذکور اجرا نشده و موقعیت در وضعیت کارگاهی می‌باشد، لذا از همه مسافران و شهروندان عزیز تقاضا داریم در هنگام تردد در این مسیر جانب احتیاط را داشته باشند تا سفری ایمن و سلامت را تجربه کنند. پایان پیام/83026
پارک ملی گلستان
06:27 - 8 آذر 1402

2 بازنشر
221 بازدید



1 پاسخ