اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعطای زمین به ایثارگران طارمی

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اعطای زمین برای ۱۶ نفر از ایثارگران فاقد مسکن شهرستان طارم خبر داد.

اعطای زمین به ایثارگران طارمی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس برزگر سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ظهر امروز در دیدار با ایثارگران طارم با اشاره به اعطای زمین برای ایثارگران طارمی اظهار کرد: مرحله اول واگذاری برای ۸ نفر قطعی شده و قرارداد آن نیز به امضا رسیده و که هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج تحویل زمین انجام خواهد شد و در مرحله بعدی نیز به ۸ نفر از واجدین شرایط واگذار خواهد شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: این قطعات در منطقه شمال غرب شهر آب‌برقرار داشته و شامل فرزند و همسر شهید و جانبازان مستأجر و واجد شرایط که تاکنون از تسهیلات بنیاد شهید در حوزه مسکن برخوردار نشده‌ و فرم «ج» (سابقه واگذاری زمین یا مسکن دولتی) آنها سبز باشد، تعلق می‌گیرد.

وی افزود: هماهنگی و تخصیص تسهیلات بانکی در راستای ساخت این قطعات توسط مشمولان از دیگر برنامه‌های پیش‌رو در حوزه مسکن بوده و که این واگذاری زمین در راستای ساخت مسکن در قالب ماده ۷ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و طبق تفاهم‌نامه منعقده فی‌مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استانداری زنجان انجام می‌شود.

برزگر ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان به‌ویژه مساعدت و همراهی اداره‌کل راه و شهرسازی در تخصیص این زمین‌‌ها، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش‌های در حال اقدام بتوانیم، گام‌های مؤثرتری در راستای تامین زمین جهت تأمین مسکن برای جامعه هدف مشمول در سایر شهرستان‌ها برداشته و مشکل مسکن این عزیزان را برطرف کنیم.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول