اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رفع مشکلات واحدهای تولیدی با نگاه تسهیل‌گری

استاندار همدان بر حل مشکلات واحدهای تولیدی با نگاه تسهیل‌گری تاکید کرد و گفت: افزایش تولید و مهار تورم با تأکید رئیس‌جمهور دنبال می‌شود.

رفع مشکلات واحدهای تولیدی با نگاه تسهیل‌گری

به گزارش خبرگزاری فارس همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: ستاد رفع موانع تولید استان با نگاه تسهیل‌گری و حمایت از تولید، مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری سال‌های متمادی موضوع تولید و اشتغال را مورد تأکید قرار داده‌اند که امسال با توجه به شعار افزایش تولید و مهار تورم این رویکرد با تأکید رئیس‌جمهور در استان نیز دنبال می‌شود.

استاندار همدان افزود: هر واحد تولیدی که دارای مشکل بانکی، مالیاتی، بیمه تأمین اجتماعی و... باشد، می‌تواند به دستگاه مربوطه یا معاونت هماهنگی امور اقتصادی و دفتر جذب و سرمایه‌گذاری مراجعه کند تا موضوع در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز پرونده‌ یک گلخانه که دو فقره تسهیلات گرفته بود و معوقات بانکی داشت، مطرح شد افزود: مقرر شد یک مورد از تسهیلات معوق تا پایان آذرماه تسویه و ۱۰ درصد تسهیلات دیگر پرداخت شود و باقی‌مانده نیز به مدت یک سال استمهال شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: پرونده‌ یک واحد تولید آجر نیز که با توجه به فصل سرما و برودت هوا میزان تولید آن کاهش یافته و برای رفع این چالش، دستگاه خشک‌کن به مجموعه اضافه شده تا میزان ظرفیت واحد تولیدی افزایش پیدا کند، مطرح شد.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد موضوع واحد تولیدی در کمیسیون ماده ۱۱ مطرح و با نگاه تسهیل‌گری در این کمیسیون بررسی شود که سازمان محیط‌ زیست هم به دلیل عدم وجود آلایندگی موافقت خود را اعلام کرد.

استاندار همدان اظهار کرد: در مورد کارخانه تولید آهن اسفنجی که مشکل امور مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی داشت نیز مقرر شد از دستگاه تخصصی استعلام شود و بر اساس پاسخ آن دستگاه به هیأت دادرسی ارائه و پرونده‌ی آن بر مبنای نظر کارشناسی مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در موضوع تأمین اجتماعی هم کد کارگاه برای مساعدت لازم به دستگاه‌ متولی اعلام خواهد شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول