اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

110 زندانی در سمنان آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان سمنان از آزادی 110 زندانی در این استان به مناسبت هفته بسیج و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

110 زندانی در سمنان آزاد شدند

امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، از آزادی 110 زندانی در استان سمنان خبر داد و عنوان کرد: این آزادی‌ها به مناسبت هفته بسیج و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و پس از پایش و بررسی‌های لازم و بازدید قضات از زندان‌های استان سمنان اتفاق افتاد.

کهربایی از بازدید 138 قاضی از زندان‌های استان سمنان خبر داد و گفت: شب گذشته، قضات دادسراها، محاکم قضائی، رؤسای دادگستری‌ها، دادستان‌ها و رئیس کل دادگستری استان سمنان از زندان‌ها بازدید کردند و با زندانیان دیدار چهره به چهره داشتند.

وی با بیان اینکه قبل از این بازدیدها، پایش سراسری پرونده‌ها در زندان‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: پس از برسی قضات و دیدار با زندانیان، 110 زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان از اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان خبر داد و تصریح کرد: در هشت ماهه نخست امسال، بیش از 500 مورد ارفاق قانونی منجر به آزادی اعطا شده است.

کهربایی با اشاره به اعطای بیش از چهار هزار مورد مرخصی به زندانیان استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: مرخصی‌های اعطایی پس از برسی و بازدیدهای قضات از زندان‌ها صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه پابند الکترونیک در استان سمنان پیشرفت خوبی صورت پذیرفته است، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 90 نفر پابند الکترونیک دریافت کرده و از زندان آزاد شده‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان از آزادی 68 زندانی جرائم مالی در هشت ماهه نخست سال خبر داد، و بیان کرد: بدهی این زندانیان بیش از 28 میلیارد تومان بوده است که با تلاش صلح‌یاران و مسؤولان زندان‌ها و با کمک ستاد دیه استان سمنان با پرداخت سه میلیارد تومان آزاد شده‌اند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول