اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

تذکر به 2 وزیر در خصوص رسیدگی به پرونده شفق باران آسیا و بازگشت پول نظامیان بازنشسته

نماینده شاهین شهر در خصوص رسیدگی به پرونده شفق باران آسیا و بازگشت پول نظامیان بازنشسته به 2 وزیر دفاع و دادگستری تذکر داد.

تذکر به 2 وزیر در خصوص رسیدگی به پرونده شفق باران آسیا و بازگشت پول نظامیان بازنشسته

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا‌، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورا ی اسلامی‌، درخصوص لزوم برخورد قانونی با عوامل و افراد دیگر در جلب اعتماد و معرفی نظامیان بازنشسته به شرکت شفق باران آسیا جهت خرید خودرو، موثر بوده‌اند که در نهایت منجر به زیان مالی به آن‌ها شده به محمد رضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امین حسین رحیمی وزیر دادگستری تذکر کتبی داد.

متن این تذکر به شرح زیر است:

پیرو اعلام یک متن پیامکی از طرف کانون بازنشستگان بر روی تلفن همراه جمعی از نظامیان بازنشسته با موضوع متقاضی خرید خودرو جهت خرید خودرو بصورت نقد و اقساط به کانون مراجعه مراجعه نمایند که گروهی از آنان با مراجعه به کانون و پس از طی مراحل اداری به شرکت شفق باران آسیا جهت انعقاد قرار داد به پیوست معرفی می‌شوند و مدیران شرکت مذکور پس از جلب اعتماد مبالغ قابل توجه ای که بازنشستگان با فروش لوازم منزل، طلا، استقراض و ... تهیه کرده‌اند را به شماره حساب اعلامی واریز می‌کنند که متاسفانه مدیران شرکت ( طبق اظهارات شاکیان) پس از دریافت مبالغ درخواستی به تعهد خود عمل نکرده و در نهایت از سوی متقاضیان منجر به تشکیل پرونده در محاکم قضایی می‌شود که پس از گذشت بیش از یک و نیم سال هنوز مال‌باختگان اصل وجه واریزی خود را دریافت نکرده‌اند.

لذا ضروریست نسبت به پیگیری موضوع و برخورد قانونی با کسانیکه در زمینه اعتماد و معرفی نظامیان بازنشسته را با شرکت مذکور ایجاد کرده‌اند و باعث شده‌اند در این راه مالشان از دست برود و آسیب زیادی متحمل شوند اقدام لازم صورت پذیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول