اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کندوان تا ساعت ۱۶ مسدود است

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد کندوان تا ساعت ۱۶ امروز، گفت: احتمال دارد باتوجه به بارش برف محور کندوان از ساعت ۱۶ به بعد هم مسدود بماند.

کندوان تا ساعت ۱۶ مسدود است

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: محور کندوان باتوجه به اجرای عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره‌های ریزشی و رهاسازی سنگ‌های معلق و ترانشه‌های باز ریزشی از ساعت ۶ صبح مسدود شده و این محدودیت تا ساعت ۱۶ امروز ادامه دارد.

وی افزود: همچنین در ارتفاعات محور کندوان شاهد ریزش برف هستیم که عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی درحال انجام است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به شدت بارش برف درصورت تداوم بارش، احتمال ادامه انسداد محور کندوان محتمل خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به بارانی و لغزندگی محورهای هراز، کیاسر و سوادکوه، تصریح کرد: تردد در تمامی این محورها جریان دارد و مشکلی از لحاظ تردد نداریم.

وی با هشدار پرهیز از ترددهای غیرضروری در کوهستان‌های مازندران، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش برف و باران لازم است رانندگان از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در ارتفاعات استان پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: موضوع دیگر بحث همراه داشتن تجهیزات زمستانی است که باتوجه به شرایط جوی ناپایدار ضرورت دارد رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول