اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

محور گردشگری خیل‌خان در مهدی‌شهر سنگ‌فرش شد

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر از پایان کف‌سازی و سنگ‌فرش محور گردشگری خیل خان در این شهرستان خبر داد.

محور گردشگری خیل‌خان در مهدی‌شهر سنگ‌فرش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، مهدی متقی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر صبح امروز به خبرنگاران گفت: به‌منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهر مهدی‌شهر، محور گردشگری خیل‌خان از حسینیه اعظم تا خانه تاریخی کیپور (عمارت خیل خان) سنگ‌فرش شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر افزود: این عملیات با اعتباری بالغ‌بر ۵۷۰ میلیون تومان به‌منظور ایجاد زیرساخت گردشگری در شهر مهدی‌شهر انجام شد.

متقی گفت: گردشگری یکی از پویاترین بخش‌های اقتصادی جهان به شمار می‌آید و توسعه زیرساخت در توسعه گردشگری پایدار نقش اساسی دارد.

به گزارش فارس؛ مهدی‌شهر در ۱۵ کیلومتری شمال شهر سمنان واقع ‌شده است و با قدمتی تاریخی و جاذبه‌های توریستی از شهرهای مهم گردشگری در استان سمنان محسوب می‌شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول