اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

استقبال کمیسیون اروپا از تمدید آتش‌بس در نوار غزه

رئیس کمیسیون اروپا بامداد سه‌شنبه از حصول توافق برای تمدید دو روزه آتش‌بس موقت در نوار غزه استقبال کرد.

استقبال کمیسیون اروپا از تمدید آتش‌بس در نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اورسولا فون‌درلاین» رئیس کمیسیون اروپا بامداد سه‌شنبه از حصول توافق برای تمدید دو روزه آتش‌بس موقت در نوار غزه استقبال کرد.

فون‌درلاین طی بیانیه‌ای که روی خروجی وبگاه اطلاع‌رسانی کمیسیون اروپا قرار گرفت، گفت: «من بار دیگر از حماس می‌خواهم که همه گروگان‌ها را آزاد کند».

وی اظهار داشت: «توافقی که به دست آمد این روزنه امید را گسترش می‌دهد که به غیرنظامیان بیشتری در غزه اجازه دهد به کمک‌های ضروری دسترسی داشته باشند».

این مقام اروپایی افزود: «اتحادیه اروپا به تماس نزدیک با همه شرکای بین‌المللی ادامه خواهد داد تا برای دستیابی به راه حل سیاسی که همزیستی مسالمت‌آمیز بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها را بر اساس راهکار دو دولتی تضمین کند، کار کند».

پیش از این نیز «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو ضمن استقبال از توافق مبادله اسرا و توقف ۴ روزه جنگ در نوار غزه، بر اهمیت تمدید آتش‌بس موقت بین رژیم صهیونیستی و حماس تاکید کرده بود. (جزئیات بیشتر)

شامگاه دوشنبه بود که وزارت خارجه قطر و جنبش حماس خبر دادند که توافق آتش‌بس انسانی در غزه، با همان شروط قبل، به مدت دو روز دیگر تمدید شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول